Μια υπέροχη βραδιά ήταν η
χθεσινή για την ομάδα της Σταυρούπολης καθώς πραγματοποιήθηκε η φιέστα ανόδου
στην Β' Εθνική μετά το τέλος του φιλικού αγώνα με τον Ερμή Λαγκαδά, ενώ στο
ημίχρονο αγωνίστηκαν σε διπλό αγώνα τμήματα της ακαδημίας.
Την εκδήλωση τίμησαν μεταξύ
άλλων την παρουσία τους ο Δήμαρχος Παύλου Μελά, Δεμουρτζίδης Δημήτρης, η αντιπεριφεριάρχης
Κεντρικής Μακεδονίας Πατουλίδου Βούλα, ο ταμίας της ΕΟΚ, Ζεϊμπέκης Νίκος και ο
πρόεδρος της ΕΚΑΣΘ Λόρτος Σάββας. Η ομάδα τίμησε την καρδιολόγο, Γουλή Ολγα, για την πολύτιμη και
πολύχρονη ιατρική της βοήθεια στο σωματείο καθώς τον πρόεδρο του Ερμή Λαγκαδά
γιατρό Χρηστίδη Δημήτρη για την πολύχρονη προσφορά του στο άθλημα και την
πολύτιμη βοήθειά του στον σύλλογο.
Στο τέλος της βραδιάς
δόθηκε μια δεξίωση στους καλεσμένους μας με το μενού να το αναλαμβάνουν το
Brothers in Law με τα burger του και η Hell Energy με τα αναψυκτικά της.




























0 Σχόλια