Την πρώτη του νίκη στους τελικούς των playoffs του πρωταθλήματος της Α1 Γυναικών πέτυχε ο Ολυμπιακός. Στον τρίτο τελικό επικράτησε στο βοηθητικό του ΣΕΦ με 87-54 του Παναθηναϊκού και απέκτησε προβάδισμα στη σειρά, καθώς προηγείται με 3-2 νίκες (υπολογίζονται και οι αγώνες της κανονικής περιόδου).
Το πρωτάθλημα θα κατακτήσει
όποιος συμπληρώσει τέσσερις νίκες και το επόμενο ραντεβού των δύο ομάδων είναι
την Κυριακή (15/05) στις 15.00 στο Π.Γιαννακόπουλος.
Ο Ολυμπιακός μπήκε δυνατά
στον αγώνα με όπλο τη ευστοχία του στα τρίποντα (ξεκίνησε με 4/5) και σε
συνδυασμό με την καλή του άμυνα ξέφυγε στο πρώτο πεντάλεπτο με 18-5. Ο
Παναθηναϊκός δεν μπορούσε να βρει απάντηση με τη διαφορά να διευρύνεται και να
φτάνει στο +23 (39-16, 18’30”).
Η ψαλίδα μεταξύ των δύο
ομάδων μεγάλωσε με το ξεκίνησε του δευτέρου ημιχρόνου (49-21) με δύο συνεχόμενα
τρίποντα από την Αννα Νίκη Σταμολάμπρου. Με ένα σερί 11-0 ο Παναθηναϊκός μείωσε
σε 49-32 (25’30”) και λίγο μετά έκανε έγινε το 54-39 με τρίποντο της Μπουντούρη
(28′).
Στην τελευταία περίοδο ο
Ολυμπιακός πίεσε και άλλο τον αντίπαλο, συνέχισε να είναι εύστοχος από την
γραμμή του τρίποντου για να φτάσει τη διαφορά στο +30 (79-49, 38’15”). Το τέλος
του αγώνα βρήκε τον Ολυμπιακό νικητή με 87-54 έχοντας πάρει το προβάδισμα με
3-2 στις μεταξύ τους αναμετρήσεις.
Διαιτητές: Παπαπέτρου-Ζαχάρης-Μαγκλογιάννης
Δεκάλεπτα: 22-6, 43-21,
58-39, 87-54
Ολυμπιακός (Ζίμπαρτς):
Πλουφ 6, Σταμολάμπρου 21(5), Σταμάτη 8(2), Αλεξανδρή 7(1), Σπυριδοπούλου 7(1),
Σύρρα 2, Νικολοπούλου 16, Φουράκη 3, Δίελα, Βαμβακά 1, Βίτολα 16(1), Χάμπλιν.
Παναθηναϊκός (Καπογιάννη):
Ριντ 12, Φιτζγκεράλντ 12(1), Ζιάκα, Σταμάτη, Λύμουρα 4, Κωτούλα 1, Μπουντούρη
13(3), Μυλωνάκη, Χολμς 10(2), Χατζηνικολάου 2.
Μάρτινς Ζίμπαρτς: «Αυτός
είναι ο χαρακτήρας αυτής της ομάδας! Μετά από δύο ήττες, πήραμε το μάθημα και
αντιδράσαμε. Παίξαμε πολύ καλή άμυνα και μας βοήθησε πολύ ο κόσμος μας, με αυτή
την ατμόσφαιρα που δημιούργησε. Τώρα, θα προετοιμαστούμε για τον επόμενο
τελικό, θα κάνουμε τις αναλύσεις μας και πρέπει να κρατήσουμε τη συγκέντρωση
που είχαμε σήμερα».
Εβίνα Σταμάτη: «Ο στόχος
της ομάδας μας είναι το νταμπλ. Το Κύπελλο το πήραμε. Ήταν αναμενόμενο να
αντιδράσουμε σήμερα, αδικήσαμε τους εαυτούς μας στα δύο προηγούμενα ματς και
έπρεπε να δείξουμε ποιος είναι ο χαρακτήρας και η ταυτότητα αυτής της ομάδας! Ο
Ολυμπιακός διεκδικεί, παίρνει νταμπλ, αυτό είναι. Η ομάδα αφυπνίστηκε και
ευχαριστούμε τον κόσμο μας, γιατί μετά από δύο ήττες, τον χρειαζόμασταν, τον
θέλαμε να είναι εδώ και να χαμογελάει μαζί μας! Είμαστε στο 3-2, θα τα δώσουμε
όλα για το πρωτάθλημα. Όλα».
Άννα Σπυριδοπούλου: «Ο
Ολυμπιακός έχει παίκτριες που είναι πολύ έμπειρες και προσπαθούν πάντα να
κάνουν αυτό που πρέπει. Κάναμε δύο πολύ κακές ήττες και είπαμε, ότι θα μπούμε
σήμερα με το… μαχαίρι στα δόντια για τη νίκη! Πεισμώσαμε. Από την αρχή πήραμε
μεγάλη διαφορά, το θέλαμε πολύ. Ευχαριστούμε πολύ τον κόσμο μας, ήταν ο έκτος
παίκτης σήμερα! Είχαμε καλή συγκέντρωση σήμερα και όλα ξεκινούν από την άμυνα.
Αν παίξουμε καλά στην άμυνα, η μία για την άλλη, μετά θα βγει σιγά-σιγά και
στην επίθεση. Πρέπει να έχουμε καλή άμυνα και στη Λεωφόρο. Αυτό θα είναι το
κλειδί».
Αγγελική Νικολοπούλου:
«Αρχικά, ευχαριστούμε τον κόσμο μας σήμερα, μας έδωσε μεγάλη βοήθεια και ώθηση.
Από εκεί και πέρα, ήταν ένα κουμπί σήμερα που πατήθηκε! Δεν μπήκαμε αυτή τη
φορά στο ρυθμό τους, παίξαμε απλά το παιχνίδι μας. Ο Παναθηναϊκός είναι μια
ομάδα που βασίζεται σε πέντε παίκτριες, ήμασταν συγκεντρωμένες σήμερα, κλείσαμε
τις παίκτριες του που παίζουν στην επίθεση και κερδίσαμε. Στα δύο προηγούμενα
παιχνίδια φανήκαμε ανέτοιμες, μας ενόχλησε αυτό, μας πείσμωσε και αλλάξαμε την
εικόνα μας, η οποία από την αρχή της σεζόν είναι αυτή, αυτή που είχαμε σήμερα».




































0 Σχόλια