Δύσκολο «διπλό» στα Μετέωρα για την Ολυμπιάδα Ανω Πόλης

 

Δύσκολη νίκη πέτυχε εκτός έδρας η Ολυμπιάδα Ανω Πόλης, κόντρα στην πολύ μαχητική ομάδα των Μετεώρων, με 61-60. Ο επόμενος αγώνας είναι με την ομάδα του ΑΣΚ Λαγκαδά σήμερα Πέμπτη 14/4 και ώρα 21:00 στο κλειστό γυμναστήριο της Σταυρούπολης.

 

Δεκάλεπτα: 15-21, 28-38, 48-48, 60-61

Διαιτητές: Δώνης-Αβρονιδακης

ΑΕΣ Μετεώρων (Νασαγκας): Παπαδόπουλος Ι. 16(3), Παφραλιδης 11, Κοντόπουλος 15(2), Παπαδόπουλος Γ 6, Λαντζος 6, Ρώμας 4, Καλύβας, Μυστακίδης, Τερζόπουλος Ν, Γιανλλάρης 2

Ολυμπιάδα Ανω Πόλης (Ιγνατίδης): Καντζαριδης 3, Θωμος 22(4), Σιδεριδης 10(2), Κανελης 5(1), Τερζάκης 8(2), Κουμαντζιας 6, Γρηγοριάδης 2, Χρυσής 3(1), Ματροζος 2,Μπαλοτογλου,  Μακρίδης.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια