Στον τελευταίο αγώνα για
τον πέμπτο όμιλο της Γ΄ Εθνικής ανδρών, η ΔΕΚΑ επικράτησε με 82-70 των Αετών
Βέροιας. Σε ένα γήπεδο κατάμεστο από κόσμο, μετά το τέλος του αγώνα
πραγματοποιήθηκε η απονομή του κυπέλλου για την πρώτη θέση στον όμιλο και την
άνοδο στη Β΄ Εθνική από τον ταμία της ΕΟΚ Νίκο Ζεϊμπέκη. Τα μετάλλια απένειμαν
ο Δήμαρχος Ευόσμου Κλεάνθης Μανδαλιανός και το μέλος του ΔΣ της ΕΟΚ Λάμπρος Τάκης.
Δεκάλεπτα: 12-11,22-20,
22-14, 72-60
Διαιτητές: Κωνσταντινέλης-Κλεπουσνιώτου
ΔΕΚΑ (Νικολαΐδης-Ντάγιος): Αποστολίδης 13(3), Τσαμπασλής 5(1), Λιοτόπουλος 8(2),
Τσιμερίκας Α., Τσιροπούλης Γ. 2, Τσιροπούλης Μ. 4, Ιωαννίδης 7(2), Παλαμίδας,
Σαμοντούροφ 10, Καλαντζής 6(1), Καλαποθαράκος 12, Καρυώτης 5.
Αετοί Βέροιας (Τυριακίδης): Λιόλιος 11(2), Γκανάς, Τσακαλέρης 24(2), Γκίτκος 3(1),
Τσιόγκας 2, Μαυρίδης 6, Λαζαρίδης 5(1), Γαβριηλίδης, Ιωσηφίδης 9(2).
Η τελική βαθμολογία
1) ΔΕΚΑ 35 1369-1120 249
2) Ναύαρχος Βότσης 31 1341-1196 145
3) ΑΣ Καστοριάς 29 1304-1236 68
4) Αριστοτέλης Φλώρινας 29 1294-1233 61
5) ΦΟ Αριδαίας 27 1333-1299 34
6) Ανατόλια 26 1228-1300 -72
7) Αετοί Βέροιας 26 1191-1273 -82
8) ΑΟΚ Βέροιας 25 1142-1197 -55
9) Γαλάζιοι 21 1086-1240 -154
10) Ικαροι Γιαννιτσών 21 1170-1364 -194

















0 Σχόλια