Με δύσκολη νίκη μετά από
παράταση πήραν την πρόκριση στον τελικό του πρωταθλήματος Λυκείων Ανατολικής
Θεσσαλονίκης τα Εκπαιδευτήρια Ε. Μαντουλίδη, καθώς επικράτησαν με 87-78 (14-21,
38-35, 58-51, 70-70(κ.α), 87-78) του 1ου
Λυκείου Θέρμης.
Αντίθετα με… περίπατο προκρίθηκαν
στον τελικό τα αγόρια του Ελληνικού Κολλεγίου καθώς επικράτησαν των
Εκπαιδευτηρίων Βασιλειάδη με 81-29(24-2, 38-12, 60-25, 81-29). Αύριο στις 10:30
οι δύο ομάδες θα αγωνιστούν στον τελικό της Περιφέρειας στο πρώτο γήπεδο της
Μίκρας
Νωρίτερα (09:30) τα
κορίτσια του Ελληνικού Κολλεγίου θα αγωνιστούν με το 20ο Λύκειο Θεσσαλονίκης στο
ίδιο γήπεδο για τον πρωταθλητή της περιφέρειας.
Οι
παίκτες των Εκπαιδευτηρίων Φρυγανιώτη επικράτησαν στον τελικό της περιφέρειας
με 89-31(οκτάλεπτα: 27-7, 41-13, 64-23, 85-31) του 2ου ΕΠΑΛ Ευόσμου και
κατέκτησαν τον τίτλο του πρωταθλητή στη Δυτική Θεσσαλονίκη.
Το ίδιο εύκολα και τα
κορίτσια των Εκπαιδευτηρίων στο δικό τους τελικό κέρδισαν με 76-18(οκτάλεπτα:
21-7, 38-11, 58-16, 76-18) το 1ο Λύκειο Νεάπολης στο ΔΑΚ Πολίχνης.

















0 Σχόλια