Μεγάλη ανατροπή και νίκη επί της Αρετσούς για τους νέους των Γαλάζιων

 

Μόνοι πρώτοι συνεχίζουν στο όμιλό τους στο πρωτάθλημα νέων οι Γαλάζιοι, μετά την μεγάλη εκτός έδρας νίκη επί της Αρετσούς με 75-73 σε ένα συναρπαστικό παιχνίδι.

 

Η ομάδα του Δημήτρη Πετροπούλου ξέφυγε στο δεύτερο δεκάλεπτο και είχε το πάνω χέρι μέχρι το 36΄,  όταν με διαδοχικά τρίποντα των Παγώνη, Μούτσιου  και Μπάρδα, οι Γαλάζιοι έκαναν την ανατροπή. Οι δύο ομάδες παρατάχθηκαν με αρκετές απουσίες, αλλά πρόσφεραν ένα όμορφο ματς.

 

Δεκάλεπτα: 16-15, 40-27, 55-43, 73-75

Διαιτητές: Αγραφιώτης Β.-Αθανασιάδης Αθ.  

Αρετσού (Πετρόπουλος -Βακιρτζής): Παναγιωτίδης , Κυφωνιδης 35(4), Παπαδόπουλος 9(1), Καπονης 6, Ντιαθ 4, Βανης 19(2).

Γαλάζιοι (Παπαδουλης): Τζίμας 8, Μπαρδας 17(1), Μούτσιος 11(1), Παγώνης 27(3), Μίχος, Μπελτες, Μεσκουρης 12(1), Μετά.

 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια