Μόνοι πρώτοι συνεχίζουν
στο όμιλό τους στο πρωτάθλημα νέων οι Γαλάζιοι, μετά την μεγάλη εκτός έδρας
νίκη επί της Αρετσούς με 75-73 σε ένα συναρπαστικό παιχνίδι.
Η ομάδα του Δημήτρη
Πετροπούλου ξέφυγε στο δεύτερο δεκάλεπτο και είχε το πάνω χέρι μέχρι το 36΄, όταν με διαδοχικά τρίποντα των Παγώνη,
Μούτσιου και Μπάρδα, οι Γαλάζιοι έκαναν
την ανατροπή. Οι δύο ομάδες παρατάχθηκαν με αρκετές απουσίες, αλλά πρόσφεραν
ένα όμορφο ματς.
Δεκάλεπτα: 16-15,
40-27, 55-43, 73-75
Διαιτητές:
Αγραφιώτης Β.-Αθανασιάδης Αθ.
Αρετσού (Πετρόπουλος -Βακιρτζής): Παναγιωτίδης , Κυφωνιδης 35(4), Παπαδόπουλος 9(1), Καπονης
6, Ντιαθ 4, Βανης 19(2).
Γαλάζιοι (Παπαδουλης): Τζίμας 8, Μπαρδας 17(1), Μούτσιος 11(1), Παγώνης
27(3), Μίχος, Μπελτες, Μεσκουρης 12(1), Μετά.
















0 Σχόλια