Εχοντας σημαντικό
προβάδισμα από τα πρώτα λεπτά, οι κορασίδες του Αρη επικράτησαν εύκολα του ΠΑΟΚ
στο «Αλεξάνδρειο» με 69-37.
Δεκάλεπτα:
21-9, 33-19, 52-25, 69-37
Διαιτητές:
Αθανασιάδης-Μιχέλη
Αρης (Τσαμπούρη - Συρόπουλος): Τσαχτσίρα 6, Βαλαβάνη 5, Καλόγηρου 23(1), Γιάνταη 14,
Ρίμπα 7(1), Μαστροδημήτρη 2, Καραγιαννίδου 2, Τόλιου 4, Καραμανλή, Βλάχου Καλ. 6
ΠΑΟΚ (Αγγελίδης Α - Αγγελίδης Β.): Μηνοβγίδου 9(2), Γρηγορίου 2, Σταμπουλίδου, Τόγια 4,
Τρικαλοπούλου, Λεπίδου, Κουκουναρίδου
15, Πολύμερου 5, Τόγια 2, Ανδριτσούδη.
















0 Σχόλια