Ανετη επικράτηση στο ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ για τις κορασίδες του Αρη

 

Εχοντας σημαντικό προβάδισμα από τα πρώτα λεπτά, οι κορασίδες του Αρη επικράτησαν εύκολα του ΠΑΟΚ στο «Αλεξάνδρειο» με 69-37.  

 

Δεκάλεπτα: 21-9, 33-19, 52-25, 69-37

Διαιτητές: Αθανασιάδης-Μιχέλη

Αρης (Τσαμπούρη - Συρόπουλος): Τσαχτσίρα 6, Βαλαβάνη 5, Καλόγηρου 23(1), Γιάνταη 14, Ρίμπα 7(1), Μαστροδημήτρη 2, Καραγιαννίδου 2, Τόλιου 4, Καραμανλή,  Βλάχου Καλ. 6

ΠΑΟΚ (Αγγελίδης Α - Αγγελίδης Β.): Μηνοβγίδου 9(2), Γρηγορίου 2, Σταμπουλίδου, Τόγια 4, Τρικαλοπούλου,  Λεπίδου, Κουκουναρίδου 15, Πολύμερου 5, Τόγια 2, Ανδριτσούδη.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια