Ύστερα από την αποχώρηση
της Δόξας Δρυμού από το πρωτάθλημα της Α ΕΚΑΣΘ αλλάζουν κάποια πράγματα ως προς
την άνοδο και τον υποβιβασμό των ομάδων στα πρωταθλήματα της ΕΚΑΣΘ.
Καταρχήν η Δόξα Δρυμού
υποβιβάζεται μεν, στη Γ1 δε, καθώς η αποχώρηση σημαίνει υποβιβασμός δύο
κατηγοριών. Άρα πάλι ανέρχονται στην Α ΕΚΑΣΘ από τη Β ΕΚΑΣΘ 4 ομάδες, όμως από
τη Γ1 ανέρχονται 7 αντί για 6 ομάδες.
Αυτό συγκεκριμένα
συμβαίνει επειδή οι ομάδες της Β ΕΚΑΣΘ θα έχουν μία ομάδα λιγότερη, άρα τα
μπαράζ κατάταξης των ηττημένων των play off της Γ1 για τις θέσεις 7-9 αποκτούν
ενδιαφέρον καθώς σίγουρα ο πρώτος (δηλαδή ο 7ος) ανέρχεται στη Β ΕΚΑΣΘ.
Ενώ σε περίπτωση που του
χρόνου δεν κατέλθουν στο πρωτάθλημα της ΕΚΑΣΘ (πράγμα που το site μας απεύχεται
καθώς η Δόξα Δρυμού είναι μια ομάδα με ιστορία στον αθλητισμό) τότε και ο 9ος
της Γ2 ανέρχεται στη Γ1.
Εμείς θεωρούμε ότι ήταν
μια άτυχη συγκυρία για την πόλη του Δρυμού και ότι σύντομα θα βρει το δρόμο
του.
Ρεπορτάζ: Ιωαννίδης
Νεκτάριος
















0 Σχόλια