Την καθιερωμένη κοπή της
βασιλόπιτας πραγματοποίησε ο ΑΣΚ Λαγκαδά με τον αρχηγό Χρήστο Κατσαβέλη να την κόβει και το τυχερό φλουρί να πέφτει στον προπονητή Αγγελο Χρηστίδη και στον έφορο Γιώργο Τζίτζιρα. Η ομάδα εύχεται καλή και ευτυχισμένη χρονιά χωρίς τραυματισμούς.
















0 Σχόλια