Με
νίκη ξεκίνησε η νέα χρονιά για τον Μέγα Αλέξανδρο Ηλιούπολης, που επικράτησε με
56-29 του Εύριπου.
Μετά
από πολλές μέρες εκτός αγωνιστικών υποχρεώσεων λόγω εορτών και covid όπως ήταν
λογικό οι ομάδες, μπήκαν λίγο μουδιασμένα. Ο Μέγας πήρε τα ηνία του σκορ από
νωρίς και με καλή άμυνα δεν άφησε τον αντίπαλο να πιάσει ποτέ ρυθμό.
Στα
αρνητικά του αγώνα οι δύο τραυματισμοί των αθλητών των γηπεδούχων, Μάριου
Μπίσμπου και Βαλάντη Κολιντζίκη που τους αφιέρωσαν την νίκη.
Δεκάλεπτα: 14-11, 31-17, 38-22, 56-29
Διαιτητές: Ξενιτόπουλος - Κατσιάμπας
Μέγας Αλέξανδρος Ηλιούπολης (Κολογοσίδης): Παπακωνσταντίνου 6(1), Νταμπούδης 2,Ιωάννου,
Κασικτσόγλου 9(1), Κολιντζίκης 11(1), Τσίκινας 12(2), Μαλτέσιος 8, Κεχαγιάς,
Μπίσμπος, Σαραφίδης 8(2).
Εύριπος (Γιαννάκαρος-Σοφιανίδης): Μπουντούκης 2, Γεωργιάδης, Τσιλικίδης 2,
Γιαννερης,Πάμπουρης 1, Αλεξιάδης 5, Καραδήμος 4(1), Μοσχοτόγλου Α. 2,
Μοσχοτόγλου
Θ.11, Μπαγκέρης 2.
















0 Σχόλια