Παρουσίασαν την ομάδα τους οι Αργοναύτες Αγρινίου -Φωτορεπορτάζ και βίντεο από την εκδήλωση

Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τρίτης οι Αργοναύτες Αγρινίου παρουσίασαν την ομάδα γυναικών της νέας σεζόν 2021/22.

 

Στην παρουσίαση παρευρέθηκε το ΔΣ, οι αθλήτριες αλλά και το τεχνικό επιτελείο. Ακόμη, παραβρέθηκαν ο δήμαρχος Αγρινίου Γιώργος Παπαναστασίου και ο αντιδήμαρχος Χρήστος Ζαρκαβέλης.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια