Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τρίτης οι Αργοναύτες Αγρινίου παρουσίασαν την ομάδα γυναικών της νέας σεζόν 2021/22.
Στην παρουσίαση παρευρέθηκε το ΔΣ, οι αθλήτριες αλλά και το τεχνικό επιτελείο. Ακόμη, παραβρέθηκαν ο δήμαρχος Αγρινίου Γιώργος Παπαναστασίου και ο αντιδήμαρχος Χρήστος Ζαρκαβέλης.
















0 Σχόλια