Συνεχίζεται
η σκληρή δουλειά στο τμήμα γυναικών του ΠΑΟΚ, με την ομάδα να περνάει από τις
καθιερωμένες καρδιολογικές εξετάσεις.
Τις
εξετάσεις πραγματοποίησε ο γιατρός, Διαμαντής Γκολιδάκης, ο οποίος για ακόμα
μία χρονιά πρόσφερε τις πολύτιμες υπηρεσίες τους.
Οι
αθλήτριες υποβλήθηκαν σε υπέρηχο και καρδιογράφημα, με τα αποτελέσματα των
εξετάσεων να αφήνουν ικανοποιημένο το τεχνικό τιμ της ομάδας.
Ο
γιατρός Διαμαντής Γκολιδάκης, βρίσκεται πάντα δίπλα στα τμήματα του Α.Σ. ΠΑΟΚ
και προσφέρει τις πολύτιμες υπηρεσίες του, οπότε και όταν του ζητηθεί.




















0 Σχόλια