Πραγματοποιήθηκε σήμερα
(14/9) η πρώτη συνεδρίαση της νέας διοίκησης της ΕΟΚ που προέκυψε από τις
αρχαιρεσίες της 12/9. Η πλειοψηφία των συμβούλων έδωσε το παρών δια ζώσης στα
γραφεία της Ομοσπονδίας, ενώ υπήρξαν και διαδικτυακές συμμετοχές αφού δινόταν
και τέτοια δυνατότητα.
Από την πρώτη συνεδρίαση
απουσίαζε ο Παναγιώτης Φασούλας, ο οποίος όμως είχε επικοινωνήσει με τον
πρόεδρο Βαγγέλη Λιόλιο ενημερώνοντάς τον για ανειλημμένη προσωπική υποχρέωση
εκτός Ελλάδας .
Διαδικτυακό παρών έδωσε ο
Φάνης Χριστοδούλου, ο οποίος στον χαιρετισμό του τόνισε την επιθυμία του
σύντομα να υπάρξει η διά ζώσης λεπτομερής επαφή του με τον πρόεδρο για να
συζητηθεί κάθε πιθανός τρόπος δραστηριοποίησής του στο ελληνικό μπάσκετ.
Ακολούθησε η συγκρότηση σε
σώμα του νέου Δ.Σ. η οποία είναι η εξής:
Πρόεδρος: Βαγγέλης Λιόλιος
Α’ Αντιπρόεδρος: Βαγγέλης
Γαλατσόπουλος (εκ του νόμου)
Β’ Αντιπρόεδρος: Γιάννης
Ηλιόπουλος
Γενικός Γραμματέας: Νίκος
Νικολόπουλος
Ταμίας: Νίκος Ζεϊμπέκης
Ειδικός Γραμματέας
οργανωτικής διαφάνειας και χρηστής διακυβέρνησης: Βασίλης Ντάκουρης
Στη συζήτηση που
ακολούθησε αποφασίστηκε ομόφωνα και η ανάθεση των εξής αρμοδιοτήτων:
Υπεύθυνος Εθνικών ομάδων
αναλαμβάνει ο Δήμος Ντικούδης
Υπεύθυνοι για την ανάπτυξη
του γυναικείου μπάσκετ αναλαμβάνουν οι Αννυ Κωνσταντινίδου και Χρήστος
Βασιλειάδης.
Διεθνείς σχέσεις και
πρεσβευτής του ελληνικού μπάσκετ στο εξωτερικό αναλαμβάνει ο Ευθύμης Ρεντζιάς
Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων
και εκπρόσωπος της ΕΟΚ στον ΕΣΑΚΕ αναλαμβάνει ο Κωνσταντίνος Ασημακόπουλος
Ειδικός Σύμβουλος για
θέματα μπάσκετ αναλαμβάνει ο Τάσος Δελημπαλταδάκης



















0 Σχόλια