Το
ΔΣ του Μάρκου Μπότσαρη ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας για την αγωνιστική
περίοδο 2021-22 με τους αθλητές Λουκά Αρναούτογλου, Ηλία Αλεξιάδη και Ανδρόνικο
Οκκά.
«Τους
καλωσορίζουμε στην οικογένειά μας και τους ευχόμαστε να είναι υγιείς»,
καταλήγει η ανακοίνωση.



















0 Σχόλια