Ανανέωσε με Σταυρούπολη ο Αμοιρίδης για τρίτη χρονιά

 

Το διοικητικό συμβούλιο της Σταυρούπολης ανακοίνωσε την ανανέωση με τον προπονητή, Αμοιρίδη Παναγιώτη, ο οποίος θα συνεχίσει στα ηνία της ανδρικής ομάδας για τη σεζόν 2021/22, για τρίτη συνεχόμενη φορά.

 

Το διοικητικό συμβούλιο και ο προπονητής ξεκίνησαν σε αρμονικό και αισιόδοξο κλίμα το νέο σχεδιασμό της ανδρικής ομάδας για την πορεία της στην Γ’ Εθνική Κατηγορία.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια