Το διοικητικό συμβούλιο
της Σταυρούπολης ανακοίνωσε την ανανέωση με τον προπονητή, Αμοιρίδη Παναγιώτη,
ο οποίος θα συνεχίσει στα ηνία της ανδρικής ομάδας για τη σεζόν 2021/22, για
τρίτη συνεχόμενη φορά.
Το διοικητικό συμβούλιο
και ο προπονητής ξεκίνησαν σε αρμονικό και αισιόδοξο κλίμα το νέο σχεδιασμό της
ανδρικής ομάδας για την πορεία της στην Γ’ Εθνική Κατηγορία.




















0 Σχόλια