Ο σύλλογος των Μαχητών Πειραματικό
Πεύκων , ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας, για ακόμη μια αγωνιστική
περίοδο (την πέμπτη κατά σειρά), με τον αθλητή Γιώργο Βαϊντερλή.
Η διοίκηση του εύχεται
καλή επιτυχία με υγεία, χωρίς τραυματισμούς.
Ο Γιώργος Βαϊντερλής
δήλωσε:
«Χαίρομαι πολύ που θα
είμαι για ακόμη μια χρονιά παίκτης των Μαχητών Πεύκων. Ευελπιστώ να έχουμε μια
χρόνια μακριά από τραυματισμούς και εύχομαι η ομάδα να πετύχει τους στόχους
της!»

















0 Σχόλια