Αρχισε πριν από λίγο στα
δύο γήπεδα της Μίκρας η δεύτερη και τελευταία μέρα του shooting camp της ΕΚΑΣΘ
για γεννημένους τα έτη 2007 και 2008. Οι 32 επίλεκτοι αθλητές από το Νομό
Θεσσαλονίκης έκαναν τον καθιερωμένο έλεγχο των self test και τη θερμομέτρηση
και μετά το ζέσταμα άρχισε η διδασκαλία του σουτ εν στάσει στα παιδιά, ενώ σε
λίγο θα διεξαχθεί το μάθημα του σουτ μετά από πάσα.
Στην αποφώνηση ο τεχνικός σύμβουλος και υπεύθυνος ανάπτυξης της ΕΚΑΣΘ Γιάννης Παπαθανασίου, συγχάρηκε τους αθλητές για τη συμμετοχή τους και τόνισε ότι πρέπει να δουλέψουν το καλοκαίρι. Στη συνέχεια απένειμε αναμνηστικά δώρα στους προπονητές για τη συμμετοχή τους. Ο αντιπρόεδρος της ΕΚΑΣΘ Γιάννης Τσουμής έκανε τις απονομές στους δύο νικητές του διαγωνιστικού, ενώ μοιράστηκαν σε όλους τους αθλητές τα φυλλάδια της διοργάνωσης.
Ο Γιάννης Τσουμής τόνισε ότι "είμαστε χαρούμενοι που επιστρέψαμε όλοι στα γήπεδα. Ευχαριστώ τους προπονητές για τη συμμετοχή στο καμπ. Σας προτρέπω να δουλέψετε το καλοκαίρι για να βελτιωθείτε. Μεγάλη σημασία να δώσετε στα μαθήματα. Συνήθως οι καλοί αθλητές είναι και καλοί μαθητές..."
















0 Σχόλια