Η διοίκηση των γυναικών του
ΠΑΣ Γιάννινα ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας με την Samantha MacKay, η
οποία θα καλύψει τη θέση της βασικής play maker της ομάδας την ερχόμενη
αγωνιστική σεζόν.
Η Sam είναι γεννημένη
στις 24-05-1991 και την προηγούμενη σεζόν αγωνίστηκε στη Νίκη Λευκάδας
(23.3π, 2.7ρ., 3.3ασ., 1.3κλ. σε 3 αγώνες) ενώ τη σεζόν 2019-2020
αγωνίστηκε στον Παναθηναϊκό όπου σε 20 αγώνες είχε 14,3 πόντους, 6,1
ριμπάουντ και 5,6 ασίστ.
To νέο απόκτημα του ΠΑΣ
έκανε τις παρακάτω δηλώσεις: «Είμαι πολύ χαρούμενη που θα συνεχίσω την
καριέρα μου φορώντας τη φανέλα του ΠΑΣ Γιάννινα! Τα τελευταία χρόνια είχα
καλή επικοινωνία με τον προπονητή της ομάδας και ανυπομονώ για τη συνεργασία
μας τη χρονιά που έρχεται! Είμαι ενθουσιασμένη για τη νέα σεζόν και
αναμένω να ξεκινήσουμε με τις συναθλήτριές μου! Θα ήθελα να ευχαριστήσω
τη διοίκηση του ΠΑΣ για την πίστη τους σε μένα και για την ευκαρία αυτή
που μου δίνουν».

















0 Σχόλια