Κέντρο διαπίστευσης για το τουρνουά «Ακρόπολις Eurobank»

 

Το τουρνουά «Ακρόπολις Eurobank» είναι έτοιμο για το δικό του τζάμπολ στις 18 Ιουνίου στο ΟΑΚΑ. Το κέντρο διαπίστευσης θα λειτουργήσει στο γήπεδο μπάσκετ, στην αίθουσα Τύπου και η είσοδος θα γίνει από την αντίστοιχη θύρα.

 

Οι ώρες και ημέρες λειτουργίας του Κέντρου Διαπίστευσης είναι:

 

Πέμπτη               17/6/21             14.30 – 18.30

Παρασκευή         18/6/21             15.30 – 19.30

Σάββατο             19/6/21             15.30 – 19.30

Κυριακή              20/6/21             15.30 – 19.30

 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια