Ο
Νίκος Λιόλιος μέσω σελίδας κοινωνικής δικτύωσης, προανήγγειλε την αποχώρησή του
από τον ΓΑΣ Μελίκης:
«Νιώθω
ιδιαίτερα τυχερός που συνεργάστηκα δέκα χρόνια με αυτό το σύλλογο. Στην Μελίκη
βρήκα όλα αυτά που ψάχνει κάθε αθλητής και κάνει αυτό που αγαπάει με όλη του
την αφοσίωση. Εγκαταστάσεις, διοίκηση, συμπαίκτες, προπονητής με έκαναν να
νιώσω από τη πρώτη στιγμή μέλος μια οικογένειας. Δέκα χρόνια που φεύγοντας έχω
κάνει πολλούς φίλους και έχοντας να θυμάμαι χαρές και επιτυχίες με αποκορύφωμα
την άνοδο μας στην Β’ Εθνική. Εύχομαι τα καλύτερα και σας ευχαριστώ για όλα».

















0 Σχόλια