Κατά την πρώτη συνεδρίαση
του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της Δόξας Λευκάδας πάρθηκε η απόφαση να
ευχαριστήσουν δημόσια τον πρώην πρόεδρο της ομάδας Γιάννη Λιβιτσάνο για την
προσφορά του στο σύλλογο τα τελευταία χρόνια.
«Επίσης νιώθουμε την
ανάγκη να ευχαριστήσουμε από καρδιάς τον πρώην προπονητή μας Θανάση Κασαπίδη
και να του ευχηθούμε ότι καλύτερο στη συνέχεια της καριέρας του..», καταλήγει η
ανακοίνωση.

















0 Σχόλια