Τέλος από την Σέπσι η Παυλοπούλου

 

Η Πηνελόπη Παυλοπούλου δεν θα αγωνίζεται στην Σέπσι την νέα σεζόν, με την Ελληνίδα διεθνή γκαρντ να κατακτά φέτος το ντάμπλ Ρουμανίας και να προχωράει με την ομάδα από την Γκεορκέ Σφάντου μέχρι τα προημιτελικά του φετινού EuroCup Women.

 

Όπως γράφει το  https://www.superbasket.gr/ η διεθνής Ελληνίδα γκαρντ κατέκτησε φέτος με την Σέπσι το πρωτάθλημα και το Κύπελλο Ρουμανίας, με την ομάδα να την ευχαριστεί με ένα σχετικό ποστ για την προσφορά της στην φετινή σεζόν.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια