Νέα οδηγία για την υποχρέωση διενέργειας τεστ αντιγόνου από την ΕΚΑΣΘ

 

Η ΕΚΑΣΘ ενημερώνει τους αθλητές, προπονητές και διαιτητές των αγώνων της Ένωσης για τους οποίους είναι υποχρεωτική η διενέργεια τεστ αντιγόνου για COVID-19, ότι σύμφωνα με νεότερη οδηγία των υπευθύνων για το υγειονομικό πρωτόκολλο των αγώνων καλαθοσφαίρισης, από σήμερα 14.6.2021 απαλλάσσονται της υποχρέωσης αυτής όσοι αποδεδειγμένα με σχετικό έγγραφο  έχουν νοσήσει από COVID-19 το τελευταίο τρίμηνο πριν την ημερομηνία διεξαγωγής του αγώνα.

 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια