Ο ομοσπονδιακός τεχνικός
της Εθνικής Ανδρών, Ρικ Πιτίνο, έκανε γνωστό μετά τη νίκη επί του Μεξικού για
το Τουρνουά «Ακρόπολις-Eurobank» πως ο Γιώργος Πρίντεζης θα χάσει το
Προολυμπιακό Τουρνουά.
«Όταν σκοράρεις 101
πόντους χωρίς να έχεις υψηλά ποσοστά στα τρίποντα, παίζεις καλά στην επίθεση.
Μου άρεσε ο ρυθμός μας, οι αποστάσεις και οι πάσες μας, είχαμε 21 ασίστ. Το
Μεξικό έχει έναν ιδιαίτερο τρόπο να παίζει στην επίθεση κι έκανε εξαιρετική
δουλειά δημιουργώντας μας προβλήματα σκοράροντας με τρίποντα ή λέι απ. Σε αυτό
το κομμάτι έχουμε πολλά να διορθώσουμε.
Εμείς αρχίσαμε το ματς με
πολύ άσχημα νέα. Μετά τον Ιωάννη Παπαπέτρου και ο Γιώργος Πρίντεζης θα χάσει το
τουρνουά στον Καναδά. Έχει ένα πρόβλημα στον αστράγαλο, έχει κάνει μαγνητική,
τον είδαν τρεις γιατροί και όλοι συμφωνούν πως πρέπει να κάνει επέμβαση. Σε
περίπτωση που γίνει καλά και περάσουμε στους Ολυμπιακούς Αγώνες πιστεύω πως θα
είναι μαζί μας.
Είχε ενοχλήσεις, έκανε
ένεση, δεν βοήθησε, δοκίμασε τα πάντα για να παίξει. Είναι ένας πολεμιστής,
ήθελε να παίξει, αλλά πρέπει να υποβληθεί σε αυτή την επέμβαση. Και οι τρεις
γιατροί που τον εξέτασαν συμφώνησαν πως πρέπει να χειρουργηθεί.
Είναι απογοητευτικό για
μένα, γιατί τον λατρεύω, έχει άριστη νοοτροπία, έχει εμπειρία, ένα καταπληκτικό
παιδί και μια μεγάλη απώλεια. Είμαι απογοητευμένος γιατί το ερωτεύτηκα το
παιδί. Μπορεί να παίξει άλλα 2-3 χρόνια. Όταν δεν είσαι στο 100%, χτυπάς σε
άλλο σημείο και δεν θα ήθελα να συμβεί αυτό στον Παπαπέτρου ή τον Πρίντεζη.
Θέλω να είναι υγιείς, θέλω να έχουν καλή καριέρα για όσα χρόνια έχουν μπροστά
τους. Θα προσαρμοστώ ως προπονητής και θα κάνω το καλύτερο».
Ρογκαβόπουλος: «Ευχαριστήθηκα το παιχνίδι»
Ο Νίκος Ρογκαβόπουλος
έκανε σήμερα την πρώτη του εμφάνιση με την Εθνική Ανδρών στην αναμέτρηση με το
Μεξικό, στην πρεμιέρα του τουρνουά “Ακρόπολις Eurobank”. Στα 17’28” που αγωνίστηκε είχε επτά πόντους με 2/4
βολές, 1/2 δίποντα και 1/2 τρίποντα και ακόμη τρία ριμπάουντ και μία ασίστ.
Λίγο μετά το τέλος της
αναμέτρησης, στη συνέντευξη Τύπου τόνισε:
: «Προσπαθήσαμε να
τρέξουμε, να σετάρουμε εμείς το τέμπο. Στη άμυνα πιστεύω πως χρειαζόμαστε
δουλειά, αλλά ο κόουτς έχει εμπιστοσύνη στην ομάδα. Είναι τεράστια τιμή για
μένα και ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη τον κύριο Πιτίνο. Δούλεψα πάρα πολύ το
διάστημα που απείχα και από την ομάδα που βρισκόμουν. Ευχαριστήθηκα το παιχνίδι
όσο μπορούσα και ελπίζω να κάνω τον προπονητή περήφανο για την επιλογή του.
Χρειάζομαι χρόνο, αλλά ένιωσα καλά και θα είμαι όλο και καλύτερα στη συνέχεια».


















0 Σχόλια