Συνεχίζουν μαζί Νίκος Στράντζαλης και ΓΣ Ηλιούπολης

Μετά από τη φετινή σεζόν που ο ΓΣ Ηλιούπολης έπαιξε δύο παιχνίδια για το κύπελλο (με Άγιο Δημήτριο και Θερμαϊκό Θέρμης) και ένα παιχνίδι για το πρωτάθλημα με τον Άγιο Αθανάσιο το φετινό πρωτάθλημα ορίστηκε ως μη γενόμενο.

 

Με αυτό τον τρόπο οι ομάδες ξεκίνησαν το σχεδιασμό για την επόμενη αγωνιστική χρονιά. Έτσι λοιπόν η ομάδα ανακοίνωσε τη συνέχιση της συνεργασίας της με τον αρχηγό της ομάδας Νίκο Στράντζαλη μέχρι το καλοκαίρι του 2022.

 

 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια