Η Εθνική Γυναικών γνώρισε
την ήττα από τη Σλοβακία σε φιλικό στο Σπλιτ στο πλαίσιο Διεθνούς Τουρνουά. Η
Σλοβακία επικράτησε 64-59. Το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα αντιμετωπίζει
αύριο (6/6, 19.00) την Κροατία.
Τα ισορροπημένα πρώτα
λεπτά (10-10, 6’27’’) έδωσαν τη σκυτάλη σε ένα διάστημα στο οποίο η Σλοβακία
είχε τον πρώτο λόγο, φτάνοντας και σε διψήφια διαφορά (23-13, 11’). Η Ελλάδα
μείωσε με την Κατερίνα Σωτηρίου να γράφει το 23-18 (12’45’’). Η Σλοβακία
επέστρεψε για το +12 (32-20, 14’40’’), κερδίζοντας τη μάχη των ριμπάουντ (20-11
στο ημίχρονο), ενώ ήταν εύστοχη και από τα 6μ75 (6/9).
Η απόσταση ανάμεσα στις
δύο ομάδες μειώθηκε με την Σπανού να γράφει το 37-27 (19’) και η συνέχεια ήταν
ακόμη καλύτερη με την Ελεάννα Χριστινάκη να γράφει το 44-40 (25’40’’).
Σταμολάμπρου και Φασούλα πήραν τη σκυτάλη για το 46-45 (27’36’’), με την
Μποσγανά να ισοφαρίζει (49-49, 39’47’’). Η Σλοβακία ξέφυγε για μία ακόμη φορά
(58-51 στο 32’, 64-53 στο 36’18’’) για να πέσει η αυλαία με το τελικό 64-59.
Διαιτητές:
Ρόγκιτς, Μιρτσέτα, Μπράλιτς
Δεκάλεπτα:
21-13, 36-27, 51-49, 64-59
Ελλάδα (Μασλαρινός): Παυλοπούλου 2, (10 α.), Σωτηρίου 5, Σπανού 10, Χριστινάκη 10, Φασούλα
12, Σταμολάμπρου 10, Μποσγανά 2, Αλεξανδρή 2, Λούκα 6, Τσινέκε, Δίελα
Δείτε τη στατιστική του
αγώνα:
https://fibalivestats.dcd.shared.geniussports.com/u/HKS/1883186/bs.html




















0 Σχόλια