O Βασίλης Μασλαρινός και η Άρτεμις
Σπανού μίλησαν στη συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος της αναμέτρησης της Εθνικής
Γυναικών με το Μαυροβούνιο και την ήττα στην πρεμιέρα του Ευρωμπάσκετ 2021 στη
Βαλένθια.
Βασίλης Μασλαρινός
(προπονητής): «Δεν είμαστε μια ομάδα που μπορεί να παίξει στους 70 πόντους.
Πρέπει να κρατήσουμε κάτω από 65 πόντους την αντίπαλη ομάδα για να φτάσουμε στη
νίκη Δεν ήμασταν τόσο καλοί στην άμυνα, ειδικά στο πρώτο ημίχρονο. Χάσαμε ριμπάουντ,
κάτι που έδωσε εύκολα σουτ στο Μαυροβούνιο. Στο δεύτερο ημίχρονο κάναμε την
προσπάθειά μας, μειώσαμε ως τους επτά πόντους, αλλά κάποια λάθη δικά μας και
μεγάλα σουτ από το Μαυροβούνιο ανέβασαν και πάλι τη διαφορά. Είμαι περήφανος
για την προσπάθεια των παικτριών μου. Είμαστε μια νέα ομάδα, να μάθουμε κάτι
από αυτό και να είμαστε έτοιμοι για το επόμενο παιχνίδι».
Για τις αιτίες της ήττας: «Είχαν
τη Γιοβάνοβιτς σε πολύ καλή μέρα, ειδικά στα σουτ τριών πόντων. Είναι
γενικότερα καλή σουτέρ και σήμερα είχε ένα καλό παιχνίδι. Χάσαμε πολλά
ριμπάουντ, 42-26 είναι μια μεγάλη διαφορά και πιστεύω πως αυτό ήταν το σημείο
που έκρινε το νικητή. Κάναμε την προσπάθειά μας, επιχειρήσαμε να επιστρέφουμε,
μειώνοντας στους επτά, αλλά χάσαμε το παιχνίδι. Τελειώνουμε εδώ με αυτόν τον
αγώνα και προετοιμαζόμαστε για τη Σερβία».
Άρτεμις Σπανού: «Σίγουρα
είναι μια σκληρή ήττα. Παίρνουμε ως ομάδα δύναμη από την άμυνα, αλλά είχαμε
στιγμές που δεν αποδώσαμε καλά στο κομμάτι αυτό. Πήραμε και κάποια ρίσκα, αλλά
έβαλαν τα σουτ, κάτι που συμβαίνει. Αντιμετωπίσαμε παίκτριες που αγωνίζονται
στην Ευρωλίγκα και έχουν την εμπειρία. Η ενέργειά μας ήταν καλή, αλλά στο τέλος
δεν βάλαμε τα σουτ όταν έπρεπε. Οι αντίπαλοί μας τα έβαλαν, πήραν και τα
ριμπάουντ και τελικά αυτές οι λεπτομέρειες έκαναν τη μεγάλη διαφορά για εμάς.
Πρέπει να είμαστε έτοιμες πνευματικά για τη συνέχεια, να ξεκουραστούμε όσο
γίνεται στο σύντομο χρονικό διάστημα που έχουμε και πρέπει να βγάλουμε και
αύριο μεγάλη ενέργεια στο παρκέ. Κάθε λάθος σήμερα το πληρώσαμε, γιατί έχουν
παίκτριες με εμπειρία».
Φασούλα: «Είχαμε πρόβλημα σε άμυνα και ριμπάουντ»
Στις αιτίες της ήττας από
το Μαυροβούνιο στην πρεμιέρα του Ευρωμπάσκετ αναφέρθηκε η Μαριέλλα Φασούλα
τονίζοντας ότι πλέον η Εθνική Γυναικών έχει στραμμένη την προσοχή της στο
επόμενο παιχνίδι, αυτό με την Σερβία.
«Η ομάδα μας ήταν κακή
στην άμυνα και στα ριμπάουντ. Ήταν το κλειδί του παιχνιδιού. Εκεί εστιάζεται το
πρόβλημά μας. Έπρεπε να είχαμε παίξει πιο δυνατά και να είχαμε πάρει πιο πολλά
ριμπάουντ. Δεν είμαστε η πιο ψηλή ομάδα στο Ευρωμπάσκετ, όμως υπάρχουν άλλα
πράγματα που μπορούμε να κάνουμε για να καλύψουμε αυτή την αδυναμία μας. Είχαμε
ελλείψεις παικτριών λόγω των τραυματισμών. Είμαστε μια νέα ομάδα και
προσπαθούμε να κάνουμε ανανέωση. Αφήνουμε πίσω ό,τι έγινε με το Μαυροβούνιο και
προχωράμε. Έχουμε άλλους δύο αγώνες. Βλέπουμε τι κάναμε λάθος, το διορθώνουμε
και προχωράμε για τον επόμενο αγώνα. Με τη Σερβία είναι ένα τελείως διαφορετικό
παιχνίδι και με άλλο σκάουτινγκ».


















0 Σχόλια