Από τον πρόεδρο της Αθλητικής
Ενωσης Φοίνικα 1968, Νίκο Μιχαηλίδη, πήραμε την παρακάτω δήλωση:
«Επειδή εδώ και μεγάλο
χρονικό διάστημα ο σύλλογος μας καθώς και η διοίκηση του κατηγορήθηκε ποικιλοτρόπως
για τη λειτουργία του από το σωματείο «Ιταλική Ακαδημία Θεσσαλονίκης, Νέα Αθλητική
Ενότητα Φοίνικα 1968» και από τους «νομίμους» εκπροσώπους του, θέλουμε για την
προστασία της οντότητας του συλλόγου μας να ενημερώσουμε το φίλαθλο κοινό της
πόλης μας και όχι μόνο, ότι η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού με το υπ’ Αρ.241649/27-05-2021
έγγραφο της προέβη:
1) στην έκπτωση του Χρυσοβαλάντη Σπανίδη και Θεόδωρου Χατζηεμμανουήλ
από πρόεδρο και γενικό γραμματέα αντίστοιχα από το ΔΣ και
2) στην έκπτωση όλων των μελών του ΔΣ και
συγκεκριμένα των κυρίων Τελλίδη Γεωργίου (αντιπρόεδρος), Μπομπότη Παναγιώτη (ταμίας),
Καμπούρογλου Βασίλειο (έφορος), Σαπανίδη Γεώργιο (αναπληρωματικό μέλος),
Τσόμτσο Νικόλαο (αναπληρωματικό μέλος), Στάγκο Κωνσταντίνο (αναπληρωματικό
μέλος).
Η διαπιστωτική πράξη έκπτωσης εκδόθηκε κατ’
εφαρμογή των εδαφίων α και β της παρ. 7 του άρθρου 3 του Ν. 2725/1999, όπως
τροποποιήθηκε και ισχύει».
Ο ιδρυτής της Ιταλικής
Ακαδημίας Θεσσαλονίκης, Νέα Αθλητική Ενότητα Φοίνικα 1968, Χρυσοβαλάντης Σπανίδης,
απάντησε ως εξής:
«Στης 2/4/21 η ΓΓΑ έστειλε
έγγραφο στις εγκαταστάσεις μας να μας ενημερώσει ότι έγινε καταγγελία από τον
Φοίνικα Καλαμαριάς και τον κ. Μιχαηλίδη ότι ο πρόεδρος μας και γενικός
γραμματέας είναι και αθλητές και αυτό απαγορεύεται.
Ένα έγγραφο που κάποιος το
έκρυψε για 20 μέρες περίπου και αφού πέρασε η διορία των 15 μερών, θεωρήθηκε
από την ΓΓΑ ότι το αγνοήσαμε ως σύλλογος. Ο φάκελος μετά 20 μέρες ήρθε στα
γραφεία μας. Εμείς όμως ήδη είχαμε υποβάλει την παραίτηση μας γιατί έπρεπε να
γίνουν εκλογές με την παρουσία δικηγόρου.
Μετά ένα μήνα μας
ενημέρωσαν με mail από την ΓΓΑ ότι υπάρχει καταγγελία κι εμείς επικοινωνήσαμε μαζί τους
την ίδια μέρα μας και μάθαμε περί τίνος πρόκειται.
Ο σύλλογος ξεκίνησε την
νόμιμη διαδικασία εκλογών και ήδη υπάρχει νέα διοίκηση. Το παράπτωμα του
συλλόγου μας δηλαδή ήταν ότι ήμασταν και αθλητές. Όπως βλέπετε έντεχνα δεν
υπάρχει ο λόγος γιατί θέλει να περάσει η άσχημη εικόνα του συλλόγου. Ολόκληρο
το έγγραφο ως επιβεβαίωση δημοσιεύεται παρακάτω.
Τέλος και κλείνοντας θέλω
να μάθετε ότι αυτός ο άνθρωπος εκμεταλλεύεται τις εγκαταστάσεις 13 χρόνια ενώ
ανήκουν στην ΓΓΑ και έχουμε έγγραφο ότι ποτέ δεν τους έδωσαν τέτοιο δικαίωμα.
Αυτός ο άνθρωπος γκρέμισε ταβάνια, τοίχους, πόρτες, κλείδωνε εστίες και
παραχωρεί χώρους για αθλήματα όπως μπάσκετ, βόλεϊ, καράτε, μποξ, κάνοντας τον
διαχειριστή. Σας στέλνω έγγραφα για ότι παραπάνω είπα».






















0 Σχόλια