Τα καθιερωμένα εβδομαδιαία
covid τεστ πέρασε το τμήμα γυναικών του ΠΑΟΚ, προκειμένου να συνεχίσει κανονικά
τις προπονήσεις.
Με τα αποτελέσματα των τεστ
να είναι όλα αρνητικά, οι παίκτριες του «Δικεφάλου» πάτησαν παρκέ για να
συνεχίσουν κανονικά την προετοιμασία τους. Η διαδικασία των covid τεστ
πραγματοποιήθηκε όπως και κάθε εβδομάδα από τη Νοσοκόμα στο Σπίτι.
Ο Βασίλης Μασλαρινός
βλέπει τις παίκτριες του να ανεβάζουν μέρα με τη μέρα τους ρυθμούς τους, πράγμα
που τον ικανοποιεί ενόψει της συνέχειας και της αναμενόμενης επανέναρξης του
πρωταθλήματος.





















0 Σχόλια