Φιλίππου: «Δεν πουλάω τον Βασιλακόπουλο»

 

Ο Νίκος Φιλίππου σε συνέντευξή του στην εκπομπή «Pick N' Roll» αναφέρθηκε στις εκλογές της ΕΟΚ και τόνισε πως δεν... πουλάει τον Βασιλακόπουλο. Αναλυτικά, είπε:

 

«Είναι ένα παιδί του χώρου που μπορεί να κερδίσει και να πάρει ό,τι του αναλογεί από το χώρο αυτό. Εγώ κρατάω μια στάση σκεπτιστική. Αυτό που φοβάμαι είναι το ξεκατίνιασμα. Δεν το θέλω στο χώρο. Εγώ είμαι παιδί της ομοσπονδίας από τότε που ξεκίνησα και σαν χαρακτήρας έχω μάθει να μην πουλάω ανθρώπους. Εγώ τον Γιώργο Βασιλακόπουλο δεν μπορώ να τον πουλήσω. Δεν λέω για τους άλλους αλλά δεν έχω την ίδια πορεία.

 

Το χέρι που με ταΐζει δεν μπορώ να του γυρίσω τη πλάτη. Έχουν γίνει πολλά λάθη, αλλά εγώ έχω μάθει και το λέω και στα παιδιά μου "να μάθετε να φταίτε". Δεν θα είμαι υποψήφιος πρόεδρος. Εγώ δεν θέλω ο χώρος να διασπαστεί. Υπάρχουν κάποιοι πόλοι, όπως ο Βαγγέλης Λιόλιος που έχει αφήσει το αποτύπωμά του. Με προσέγγισε και εμένα με εντυπωσιακό τρόπο. Συν όταν μιλήσαμε μου έδειξε το πρόγραμμά του».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια