Αύριο Πέμπτη 28/1 και ώρα
12:00 το μεσημέρι, εκπρόσωποι των ΕΟΚ, ΠΣΑΚ και ΣΕΠΚ, θα συναντηθούν με τον ΓΓΑ
στο γραφείο του, προκειμένου να συζητήσουν για το μέλλον του ελληνικού μπάσκετ.
Η συνάντηση προέκυψε μετά
από πιέσεις του Συνδέσμου Καλαθοσφαιριστών που ευελπιστούν να αποχωρήσουν με
την αισιοδοξία χαραγμένη στα πρόσωπά τους.

















0 Σχόλια