Έφτασε στην Θεσσαλονίκη για τον ΠΑΟΚ η Rebbeca Akl-Φωτορεπορτάζ

«Πάτησε» Θεσσαλονίκη το απόγευμα της Τετάρτης 9 Σεπτεμβρίου για το τμήμα γυναικών του ΠΑΟΚ, η Guard από το Λίβανο Rebbeca Akl.

Η αθλήτρια, βάσει όσων προβλέπει το υγειονομικό πρωτόκολλο, υπεβλήθη σε COVID-19 τέστ, το οποίο βγήκε αρνητικό, επιτρέποντάς της να ταξιδέψει για την Ελλάδα.

Στο αεροδρόμιο την υποδέχτηκε ο έφορος του τμήματος Βασίλης Αγγελίδης, ο οποίος την καλωσόρισε στην πόλη.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια