Mετά την Ελευθερούπολη (σκορ 66-57, σε εκτός έδρας ματς στις 5/9), ο Λεύκιππος Ξάνθης αντιμετώπισε ακόμη μια ομάδα της Α2 και πιο συγκεκριμένα την ΕΚ Καβάλας, την οποία υποδέχτηκε την Τετάρτη (9/9).
Σε φιλικό παιχνίδι που πραγματοποιήθηκε στο γήπεδο «Φίλιππος Αμοιρίδης» και τηρήθηκαν όλα όσα προβλέπει το υγειονομικό πρωτόκολλο, το σύνολο του Χρήστου Βαχαρίδη ηττήθηκε με σκορ 62-67. Από το συγκεκριμένο ματς προέκυψαν χρήσιμα συμπεράσματα, με τον Λεύκιππο να δίνει ακόμη ένα δυνατό τεστ, στην διάρκεια του οποίου η ομάδα της Ξάνθης… έβγαλε θετική εικόνα στο τελευταίο δεκάλεπτο.
Δεκάλεπτα: 13-20, 33-44, 49-60, 62-67

















0 Σχόλια