Παρελθόν από τους Μαχητές Πειραματικό Πεύκων ο Ηλίας Κουγιουμτζίδης-Τι αναφέρει στο ευχαριστήριο που εξέδωσε

Από τον, πρώην πλέον, τεχνικό των Μαχητών Πειραματικού Πεύκων, Ηλία Κουγιουμτζίδη πήραμε το παρακάτω κείμενο:

«Έπειτα από έξι χρόνια συνεχούς παρουσίας στον σύλλογο των Μαχητών Πειραματικού Πεύκων, την δεύτερη οικογένειά μου, έφτασε το πλήρωμα του χρόνου να πω "αντίο". Φεύγω "γεμάτος" από εμπειρίες και συναισθήματα και ταυτόχρονα ικανοποιημένος καθώς οι χαρές που έζησα σε όλο αυτό ωραίο ταξίδι από την Β΄ ΕΚΑΣΘ μέχρι την Β΄ Εθνική, ήταν πολύ περισσότερες από τις λύπες.

Θα ήθελα πρώτα απ όλα να ευχαριστήσω μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου τον πρόεδρο, αδερφό μου και πατέρα μου Δημήτρη Ιατρού ο οποίος με αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή και ήταν δίπλα μου σε όλα. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω τον αδερφό μου και συγκάτοικο μου στις αποστολές Πόλυ Πλολύκαρπο για τις ατέλειωτες ώρες που περάσαμε μαζί και τις ατέλειωτες ώρες καυλάντας ακόμα θα ήθελα να ευχαριστήσω τον έτερο πρόεδρο της ομάδας και αδερφό Χρόνη Κεχαγιά που ήταν δίπλα μου σε όλα.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους προπονητές και σταφ που συνεργάστηκα αλλά θα ήθελα να κάνω Μια ειδική αναφορά θα ήθελα να κάνω στους δυο τελευταίους προπονητές που είχα την τιμή να συνεργαστώ. Λευτέρη Χατζηκυριακίδη και Δημήτρη Γεροφωτη σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για την άψογη συνεργασία και τις πολύτιμες συμβουλές που μου δίνατε καθημερινά.

Ακόμα θα ήθελα να ευχαριστήσω όλα τα μέλη της διοίκησης και των τριών ομάδων που προέκυψαν από τις συγχωνεύσεις Πειραματικό , Παναθλητικος Πειραματικό , Μαχητές Πειραματικού Πεύκων.

Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους παίκτες που είχα την τιμή να συνεργαστώ και να προπονήσω. Θα μου λείψει το σπίτι μου..

Υ.Γ. .Δε λέμε ποτέ τέλος αλλά εις το επανιδείν...»

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια