«Ποδαρικό» στη νέα χρονιά
κάνει το γυναικείο του ΠΑΟΚ, υποδεχόμενο στο πλαίσιο της πρώτης αγωνιστικής του
πρωταθλήματος της Α1 στο PAOK Sports Arena τον
Παναθηναϊκό το μεσημέρι της Κυριακής 13 Οκτωβρίου 2019 και ώρα 13:00.
Ο «Δικέφαλος» θέλει να
πραγματοποιήσει μία καλή αγωνιστική χρονιά, αρχής γενομένης την Κυριακή με την
αθηναϊκή ομάδα.
Με το ιατρικό δελτίο λευκό
και όλες τις παίκτριες στη διάθεσή του, ο Βασίλης Μασλαρινός φιλοδοξεί όλοι
μαζί να πάρουμε το «ροζ» φύλλο αγώνα. Πρόσκληση στον κόσμο να παρευρεθεί στον
κυριακάτικο αγώνα, έχουν κάνει ήδη τα κορίτσια του τμήματος.
Για την πρεμιέρα του
πρωταθλήματος, ο προπονητής της ομάδας Βασίλης Μασλαρινός δήλωσε στην επίσημη
ιστοσελίδα του Συλλόγου acpaok.gr:
«Είναι η πρώτη αγωνιστική
του πρωταθλήματος, για εμάς κάθε μέρα και κάθε προπόνηση που περνάει είναι υπέρ
μας, γινόμαστε καλύτεροι! Όσο περνάει ο καιρός βελτιωνόμαστε ακόμα περισσότερο
και τώρα είμαστε πανέτοιμοι για ένα ντέρμπι με την ομάδα του Παναθηναϊκού.
Θέλουμε τον κόσμο δίπλα μας, να μας δώσει την ώθηση για τη νίκη! Εύχομαι να
πάνε όλα καλά, να ακολουθήσουμε το πλάνο που έχουμε δουλέψει όλη την εβδομάδα
και να κερδίσουμε».

















0 Σχόλια