Πήραν το ντέρμπι με τη ΧΑΝΘ οι έφηβοι του Αρη-Φωτορεπορτάζ

Ο Αρης ήταν ο νικητής του ντέρμπι με τη ΧΑΝΘ για την τρίτη αγωνιστική του πρωταθλήματος εφήβων της ΕΚΑΣΘ, καθώς κέρδισε με 76-63 και έκανε το «3 στα 3» στο πρωτάθλημα, παραμένοντας αήττητος.

Σε έναν αγώνα που είχε αρκετό κόσμο και ήταν πραγματικό ντέρμπι, οι «κιτρινόμαυροι» έφηβοι με εξαιρετική επιθετική εμφάνιση από τους Νετζήπογλου και Ανδρέου, έκαναν ένα εντυπωσιακό τρίτο δεκάλεπτο, όπου με επιμέρους σκορ 29-13, πήραν τα ηνία της αναμέτρησης και έφτασαν στη νίκη.

Δεκάλεπτα: 12-12, 29-31, 58-44, 76-63
Διαιτητές: Τσάνταλη-Κωνσταντινέλης
Αρης (Παπαδημητρίου): Ζεϊμπέκης 1, Γκουζαμανίδης 8, Ανδρέου 21 (1), Νετζήπογλου 29 (3), Καλαϊτζάκης 6 (1), Παγώνης 6, Δρουμαλιάς 5 (1), Χασάπης, Χρυσανθάκης, Βουρτζούμης, Λαμπρόπουλος, Σκουλαριώτης.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια