Ηττα από την Βαλένθια για τις γυναίκες του Ολυμπιακού

Για τη δεύτερη αγωνιστική του έβδομου ομίλου του Eurocup γυναικών ο Ολυμπιακός γνώρισε την ήττα στην Ισπανία με 77-66 από την Βαλένθια.
Από το πρώτο δεκάλεπτο η ομάδα του Πειραιά έμεινε πίσω στο σκορ, με τη διαφορά να ξεφεύγει και να οδηγείται το ματς στο ημίχρονο με -12 πόντους . Δεν άλλαξε πολλά πράγματα στην απόδοσή του στην  τρίτη περίοδο, ενώ στο τέταρτο δεκάλεπτο οι «ερυθρόλευκες» προσπάθησαν να μειώσουν, χωρίς όμως να μπορούν να αποφύγουν την ήττα στο Pabellon Municipal Fuente de San Luis. Η Τζάκι Γέμελος με 20 πόντους και η Τζέσικα Τόμας με 16 ήταν οι πρώτες σκόρερ για τον Ολυμπιακό, ο οποίος την επόμενη αγωνιστική φιλοξενεί την VBW CEKK Cegled.
Δεκάλεπτα: 25-14, 43-31, 66-48, 77-66
Βαλένθια (Λόπεθ): Γκόμεθ 4, Αμπάλντε 4, Τιρέρα 14, Πίνα 18 (2), Ρομέρο 7 (1),  Τζιλαμπέρτ 2, Κάσας 4, Μπράουν 16 (3), Ρεϊσινγκέροβα 8.

Ολυμπιακός (Παντελάκης): Τόμας 16 (3/6 δίπ., 2/5 τρ., 5 ριμπ., 4 ασ.), Νικολοπούλου 4, Γκρέιβς 10 (9 ριμπ., 4 ασ.), Γέμελος 20 (3/6 δίπ., 4/6 τρ.,), Γιουρτσένκοβα 2 (8 ρίμπ.),Σταμάτη, Αυτζή, Παυλοπούλου 5 (1/3 τρ.), Σωτηρίου 7 (2/4 διπ., 1/2 τρ.), Κοσμά, Σταμολάμπρου 2.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια