Πήρε το ντέρμπι με τον Ολυμπο η Σταυρούπολη

Με εξαιρετική απόδοση στο δεύτερο ημίχρονο η Σταυρούπολη δεν άφησε περιθώρια αντίστασης στον Ολυμπο Ελευθερίου Κορδελιού και τον κέρδισε με 88-72.

Δεκάλεπτα: 24-20, 44-36, 62-49, 88-72
Διαιτητές: Αγραφιώτης Ι.-Δέλλας-Τζεκάκης Γ.
Σταυρούπολη (Αμοιρίδης-Κώττης): Παπανικολάου 12(3), Σιδηρόπουλος 13, Παπαβασιλείου, Ζηκούλης 1, Παπαευαγγέλου 12, Λύτας 12(3), Κοτζαμπάσης, Σιώμος 13(1), Τετράδης 2, Τσαβλίδης 7(1), Χατζηκωνσταντίνου 16.
Ολυμπος Ελευθερίου Κορδελιού (Ατακτίδης): Δανάκης 12(1), Ταουκίδης 5, Κοκονέσι, Παπαδόπουλος 8(1), Μυλωνίδης 24(2), Λαϊδης 8(2), Αρναούτογλου 6, Μακαλέκας 3(1), Καρούζος 4, Κατριβάνος 2.  

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια