Με εξαιρετική απόδοση στο
δεύτερο ημίχρονο η Σταυρούπολη δεν άφησε περιθώρια αντίστασης στον Ολυμπο
Ελευθερίου Κορδελιού και τον κέρδισε με 88-72.
Δεκάλεπτα:
24-20, 44-36, 62-49, 88-72
Διαιτητές:
Αγραφιώτης Ι.-Δέλλας-Τζεκάκης Γ.
Σταυρούπολη (Αμοιρίδης-Κώττης): Παπανικολάου 12(3), Σιδηρόπουλος 13, Παπαβασιλείου,
Ζηκούλης 1, Παπαευαγγέλου 12, Λύτας 12(3), Κοτζαμπάσης, Σιώμος 13(1), Τετράδης
2, Τσαβλίδης 7(1), Χατζηκωνσταντίνου 16.
Ολυμπος Ελευθερίου Κορδελιού (Ατακτίδης): Δανάκης 12(1), Ταουκίδης 5, Κοκονέσι, Παπαδόπουλος 8(1),
Μυλωνίδης 24(2), Λαϊδης 8(2), Αρναούτογλου 6, Μακαλέκας 3(1), Καρούζος 4,
Κατριβάνος 2.

















0 Σχόλια