Με όρεξη και φιλοδοξίες
ξεκίνησε την προετοιμασία της για το φετινό «ταξίδι» του ο Ερμής Λαγκαδά, με
στόχο να είναι έτοιμος για την έναρξη του πρωταθλήματος που ξεκινά σε έξι
εβδομάδες.
Ο coach Κυρούδης θα έχει
την ευκαιρία να ετοιμάσει την ομάδα, η οποία ξεκινά επίσημες υποχρεώσεις για το
κύπελλο στις 18/9 με αντίπαλο την Κομοτηνή, εκτός έδρας.
Στα υπόλοιπα νέα, σε λίγες
μέρες θα βγουν τα διαρκείας ενώ τέλος όσον αφορά τα μεταγραφικά υπάρχει
αισιοδοξία ότι εντός των επόμενων ημερών θα ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός με 1-2
κινήσεις ουσίας.

















0 Σχόλια