Πραγματοποιήθηκε η πρώτη
συνάντηση των τμημάτων γυναικών του ΠΑΟΚ, στο PAOK Sports Arena.
Οι γυναίκες και νεάνιδες
συγκεντρώθηκαν στην έδρα του Δικεφάλου, εκεί όπου τις περίμενε ο έφορος της
ομάδας Βασίλης Αγγελίδης, ο προπονητής Βασίλης Μασλαρινός, ο βοηθός του Άγγελος
Αγγελίδης και ο γυμναστής που θα επιμεληθεί της προετοιμασίας Αριστείδης
Ταρπάγκος.
Τον λόγο πήρε ο έφορος της
ομάδας Βασίλης Αγγελίδης, ο οποίος καλωσόρισε όλες τις αθλήτριες και τις
ευχήθηκε μία χρονιά γεμάτη υγεία και χωρίς τραυματισμούς.
Έπειτα, το τεχνικό τιμ
καλωσόρισε με την σειρά του τις αθλήτριες, κάνοντας μία μικρή τοποθέτηση για το
πλάνο της καινούργιας χρονιάς.
Ακόμη πραγματοποιήθηκε η
πρώτη προπόνηση του τμήματος κορασίδων. Τα κορίτσια του Νίκου Παπαδόπουλου
συγκεντρώθηκαν στο PAOK Sports Arena, με σκοπό να ξεκινήσουν τις υποχρεώσεις
τους στο πλαίσιο της προετοιμασίας ενόψει της νέας αγωνιστικής χρονιάς.
Το τμήμα κορασίδων του
ΠΑΟΚ, αναδείχθηκε πρώτο στην Θεσσαλονίκη την τελευταία πενταετία, μέσω επίσημης
ανακοίνωσης της ΕΚΑΣΘ.
Το πρόγραμμα της πρώτης
προπόνησης, περιελάμβανε ομιλία του προπονητή, Νίκου Παπαδόπουλου, και έπειτα
έμφαση στην φυσική κατάσταση των αθλητριών.





















0 Σχόλια