Παρελθόν από τον ΠΑΟΚ ο Θόδωρος Πολυμένης


Ο ΠΑΟΚ και το τμήμα καλαθοσφαίρισης γυναικών ευχαριστεί τον Θόδωρο Πολυμένη, μέχρι πρότινος τεχνικό διευθυντή ακαδημιών, για τις υπηρεσίες του και του εύχεται καλή επιτυχία στην προσωπική και επαγγελματική του πορεία.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια