Η ελληνική παρουσία στο
15ο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Maxibasketball
της FIMBA συνεχίζεται με αγώνες κατάταξης για όλες τις ομάδες
που συμμετέχουν.
Στην κατηγορία 60+ η ομάδα
που αποτελείται από βετεράνους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης ηττήθηκε στον
αγώνα της Πέμπτης εναντίον της Τσεχίας με 46-56 και συνεχίζει για τις θέσεις
13-16 αγωνιζόμενη εναντίον της Ουρουγουάης.
Η ομάδα 35+ του Ε.Κ.Α.
ηττήθηκε από την Εσθονία με 85-64 και συνεχίζει αύριο τους αγώνες για τις
θέσεις 5-8 εναντίον του Ελ Σαλβαντόρ.
Στην κατηγορία 45+
συνεχίζουν δύο ελληνικές ομάδες. Η ομάδα της Αθήνας μετά την ήττα από τη
γηπεδούχο Φινλανδία με 98-45 θα συνεχίσει αγωνιζόμενη για τις θέσεις 13-14
εναντίον της δεύτερης ομάδας των Φιλανδών.
Η ομάδα 45+ του Συνδέσμου
Βετεράνων Καλαθοσφαιριστών Θεσσαλονίκης μετά την σημερινή νίκη εναντίον του
Μεξικού με 77-55 αγωνίζεται αύριο εναντίον της Δημοκρατίας της Νοτίου Αφρικής
για τις θέσεις 15-16.




























0 Σχόλια