Έπεσε σήμερα η αυλαία του
Slou Camp, μετά από μία εβδομάδα στο γήπεδο, με σκληρή προπόνηση αλλά και πολύ
παιχνίδι. Η τελευταία μέρα ήταν γεμάτη με τους τελικούς των διαγωνιστικών, αλλά
και την παρουσία σημαντικών καλεσμένων.
Νώντας Παπαντωνίου και
Διαμαντής Σλαφτσάκης βρέθηκαν στη Μίκρα και μίλησαν στα παιδιά του camp, για
χάρη των οποίων τραγούδησε ο Κόμης Χ και την μουσική υποστήριξη του Dj Kevin.
«Τους ευχαριστούμε όλους
θερμά, καθώς με αυτούς κλείνει μια εντυπωσιακή λίστα ανθρώπων που
ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας και τίμησαν με την παρουσία τους το φετινό Slou
Camp.
Ευχαριστούμε ακόμα τους
χορηγούς μας, με τη βοήθεια των οποίων έγινε εφικτή η διοργάνωση του camp, τους
προπονητές μας και, πάνω απ' όλους, τα παιδιά που πήραν μέρος στο Slou Camp και
τους γονείς που μας τα εμπιστεύτηκαν, καθώς ανανεώνουμε με χαρά το ραντεβού μας
για το επόμενο καλοκαίρι», καταλήγει η ανακοίνωση.
























































0 Σχόλια