Τέσσερις «δανεισμοί» από τη Νίκη Βόλου

Η Δ.Ε. Καλαθοσφαίρισης της Νίκης Βόλου ανακοίνωσε την παραχώρηση με τη μορφή δανεισμού των αθλητών Κώστα Λωρίτη, Φίλιππου Πανιόπουλου και Παναγιώτη Παπαζήση στην ομάδα της Ανάληψης Βόλου, καθώς και του αθλητή Αντώνη Χρηστομάνου στην ομάδα του Ίωνα Βόλου.
«Η Νίκη Βόλου πίστη στις αρχές της συνεχίζει να παραχωρεί αθλητές της τόσο δανεικούς όσο και ελεύθερους (περισσότεροι από 10 αθλητές τα τελευταία 2 χρόνια) σε άλλες ομάδες του νομού (και όχι μόνο), χωρίς κανένα αντάλλαγμα, με γνώμονα την βελτίωση του επιπέδου των τοπικών πρωταθλημάτων, καθώς και την ατομική βελτίωση των ίδιων των αθλητών, πάντα προς όφελος του Βολιώτικου μπάσκετ», αναφέρει η ανακοίνωση.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια