Οι Ικαροι Σερρών με ανακοίνωσή
τους, ευχαριστούν τον Κωνσταντίνο Σίσκο και του εύχονται καλή συνέχεια στην
προπονητική του καριέρα. Επίσης, εύχονται
καλή αγωνιστική και προπονητική χρονιά στο νέο προπονητή της ομάδας, Γιάννη
Κακιούζη.
«Αφού βοήθησε τους Ικάρους
τα δυο τελευταία χρόνια στο πρωτάθλημα της Β’ Εθνικής όντας από τους πρώτους
σκόρερ της κατηγορίας, δέχτηκε την πρόταση της ομάδας να αναλάβει από άλλο
πόστο, αυτό του προπονητή, και θα μας έχει δίπλα του σε οτιδήποτε χρειαστεί
καθ’ όλη την διάρκεια της χρονιάς», αναφέρει η ανακοίνωση.

















0 Σχόλια