Η Εθνική Νέων Γυναικών
αναχωρεί σήμερα (11/7) προκειμένου να δώσει δύο φιλικούς αγώνες με τη Σερβία
(12 και 13/7 στις 19.30). Οι αθλήτριες που θα ταξιδέψουν είναι οι:
Ισμήνη Πράπα, Νεφέλη Σπυριδούλα Στούπα, Ειρήνη Κούκη, Ασπασία Γασπαράτου, Μαρία Κωνσταντίνα Αναστασοπούλου, Γεωργία Τσιχλάκη, Αγγελική Τζανετάτου, Έλενα Τσινέκε, Κυριακή Κριμιτζά, Λιάνα Γκομπετζισβίλι, Ελευθερία Μαγγίνα, Κατερίνα Τσινέκε.
Προπονητής: Γιάννης
Κτιστάκης
Β. Προπονητή: Ελένη Μίχα,
Ιωάννα Κουτρόγιαννου
Φυσιοθεραπεύτρια: Λουκία
Ζουρνή
Αρχηγός αποστολής:
Δημήτρης Πέτρου




















0 Σχόλια