O πολύπειρος Γρηγόρης Γιασσάρης είναι και επίσημα ο νέος
προπονητής του ΓΣ Φάρσαλα. Aγωνίστηκε στην Ολύμπια Λάρισας (1985-2002 σε Γ’-Β’-Α2
και Α1 Εθνική).
Ως προπονητής εργάστηκε σε
Περσέα Λάρισας, Ολύμπια Λάρισας, ΑΕΛ ( Γ’ Εθνική-Α1), Αίολο Τρικάλων (δύο συνεχόμενες
ανόδους σε Γ’ και Β’ Εθνική), Φοίνικα Λάρισας και το 2014 ανέλαβε τον Ερμή
Αγιάς, οδηγώντας τον από την Α1 ΕΣΚΑΘ στην Α2 Εθνική. Στο πρώτο μισό της
φετινής σεζόν ήταν προπονητής στην Δόξα Λευκάδας, τερματίζοντας στην πρώτη θέση
της βαθμολογίας στον πρώτο γύρο του πρωταθλήματος της Γ’ Εθνικής, ενώ μέχρι
πρότινος ήταν προπονητής στην Νίκη Βόλου.
Η διοίκηση του συλλόγου
καλωσορίζει τον κ. Γιασσάρη και του εύχεται καλή αγωνιστική σεζόν με υγεία και
επιτυχίες.




















0 Σχόλια