Από το ΔΣ του Εύαθλου
Πολυκάστρου και τον πρόεδρό του Κώστα Γεωργιάδη, πήραμε την παρακάτω
ανακοίνωση:
«Ένας κύκλος έκλεισε, ένας
άλλος προφανώς ανοίγει. Μετά από πορεία ετών ιδιαίτερα τα τελευταία επτά με
άνοδο και καθιέρωση στην Γ εθνική για τέσσερα χρόνια και περίπου 45 νίκες
συνολικά, δυστυχώς ο Εύαθλος Πολυκάστρου αδυνατεί να συμμετέχει στην Γ εθνική
κατηγορία.
Οι λόγοι πολλοί που θα
εκτιμηθούν αναλυτικά αργότερα. Η απαξίωση του αθλήματος και η μετακύληση των
οικονομικών υποχρεώσεων στυγνά και μόνο στις ομάδες με δυσβάσταχτα βάρη (ενδεικτικά
ένας αγώνας στην έδρα του σωματείου κοστίζει περίπου 350€ έξοδα διαιτητών,
γραμματείας κλπ) , ένας όμιλος με τεράστιες μετακινήσεις (Λευκάδα, Κέρκυρα,
Αγρίνιο κλπ) όταν ο άλλος όμιλος της Θεσσαλονίκης έχει περίπου εννέα
μετακινήσεις εντός της συμπρωτεύουσας. Ακόμη η οικονομική πίεση σε έναν νομό
που είναι σίγουρα ουραγός είχε και αυτό τις συνέπειες του.
Το ταξίδι όμως συνεχίζεται
γιατί τον Εύαθλο τον αγάπησε σχεδόν όλη η αθλητική κοινωνία της περιοχής και
του Νομού γενικότερα και όταν αυτό είναι δυνατό το μέλλον είναι ευοίωνο.
Ένα τεράστιο ευχαριστώ σε
όσους αγωνίστηκαν, καθοδήγησαν, συμμετείχαν, πάλεψαν, πόνεσαν, δάκρυσαν, χάρηκαν,
απόλαυσαν τον Εύαθλό μας. Εις το επανιδείν».

















0 Σχόλια