Ενόψει της νέας
αγωνιστικής περιόδου 2019-2010, ο ΠΣ Ευκαρπίας ενημερώνει ότι οι αθλήτριες Ευθαλία
Γεράκου και Όλγα Παντελιάδου, δεν θα συνεχίσουν να αγωνίζονται με τα χρώματα
του συλλόγου. Οι δύο αθλήτριες, ανήκουν μόνο τυπικά ακόμη στο δυναμικό του, έως
ότου επιλέξουν τον επόμενο σταθμό της καριέρας τους.
Το ΔΣ εύχεται και στις δύο
αθλήτριες καλή επιτυχία στο νέο σύλλογο που θα επιλέξουν και να είναι υγιείς. Και
δεσμεύεται να διευκολύνει την μετακίνηση τους στον προορισμό της επιλογής τους.
Επιπλέον, δεν προχώρησε σε
ανανέωση της συνεργασίας του με την Δέσποινα Τομπουλίδου, η οποία επιστρέφει
στο δυναμικό της ομάδας όπου ανήκει.
«Ευχαριστούμε θερμά για τα
δύο χρόνια συνεργασίας, τόσο την ίδια όσο και τον Απόλλωνα Καλαμαριάς για την
συνεργασία, κι ευελπιστούμε να το εξετάσουμε εκ νέου στο μέλλον κάτω από
ευνοϊκότερες συνθήκες», αναφέρεται.
Ακόμη, οι αθλήτριες Δώρα
Νικολή και Αθηνά Μακρίδου, θα απουσιάσουν φέτος από τις αγωνιστικές υποχρεώσεις
της ομάδας λόγω προσωπικών και επαγγελματικών υποχρεώσεων.
Τέλος, ο σύλλογος θα
συμμετέχει για πρώτη φορά στο πρωτάθλημα νεανίδων, με τις αθλήτριες του
τμήματος να καλύπτουν μέρος των κενών που δημιουργήθηκαν.

















0 Σχόλια