Ναυσικά Σταυρίδου: Άφησε τα παρκέ και σχεδιάζει ανεμογεννήτριες-Συνέντευξη με τον Θοδωρή Φελάνη στο www.ethnos.gr

Η Ναυσικά Σταυρίδου δεν χάνει ευκαιρία να διευρύνει τον γνωστικό της ορίζοντα στον μέγιστο βαθμό. Επί σειρά ετών ισορροπούσε με θαυμαστό τρόπο μεταξύ σπουδών και αθλητισμού. Και τα κατάφερε περίφημα διακρινόμενη όχι μόνο για τις επιδόσεις αλλά και για το ήθος της.
Καθόλου τυχαίο δεν αποτελεί το γεγονός ότι πρόσφατα ο Σ.Ε.Ε.Δ.Α. (Σύλλογος Ελλήνων Εξαιρετικά Διακριθέντων Αθλητών) την τίμησε για την προσφορά της στο μπάσκετ στα 4α ΣΕΕΔΑ Sport Awards που πραγματοποιήθηκαν στην Θεσσαλονίκη.

Το www.ethnos.gr την εντόπισε στο Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ, όπου ζει τον τελευταίο ενάμιση χρόνο εκμεταλλευόμενη την υποτροφία που της δόθηκε προκειμένου να συμμετάσχει σε πρόγραμμα μετεκπαίδευσης που σχετίζεται με την κατασκευή ανεμογεννητριών!

«Έχω τελειώσει Πολιτικός Μηχανικός στο Πολυτεχνείο Θεσσαλονίκης, έκανα μεταπτυχιακό και διδακτορικό συνδυάζοντας πάντα τις σπουδές με το μπάσκετ το οποίο αγάπησα και υπηρέτησα για 22 χρόνια της ζωής μου. Φέτος το καλοκαίρι αποφάσισα για πρώτη φορά να μην συνεχίσω σε κάποια ομάδα και να αφοσιωθώ στο επιστημονικό μου έργο καθώς βρίσκομαι με υποτροφία στο Μπέρμινχαμ στην Αγγλία. Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε ένα νέο τύπο ανεμογεννήτριας προσαρμοσμένο στις νέες τεχνολογίες…», λέει η Ναυσικά που έχει στο ενεργητικό του πλήθος συνεργασιών με ομάδες όπως η ΜΕΝΤ, η Αναγέννηση Νέου Ρυσίου, ο ΠΑΟΚ , ο Άρης, ο Απόλλωνας Πτολεμαϊδας, ο Παναθλητικός Συκεών και παλαιότερα η Siemens.

Έχει συμμετάσχει σε δυο All Star Game πρωταθλήματος, συμπεριλήφθηκε στην καλύτερη 5άδα του πρωταθλήματος το 2014 ενώ έχει φορέσει για αρκετά χρόνια και το εθνόσημο τόσο στις «μικρές εθνικές» (κορασίδων, νεανίδων, Νέων Γυναικών) όσο και με την Εθνική Γυναικών. Υπήρξε μέλος της εθνικής ομάδας "3 on 3" με συμμετοχές σε Παγκόσμια και Ευρωπαϊκά πρωταθλήματα.

 «Δεν έχω απωθημένα, είμαι απόλυτα ικανοποιημένη από όσα έχω πετύχει. Εάν αναλογιστούμε πως το 1992 ήταν η τελευταία φορά που κάποια ομάδα εκτός Αθηνών κατέκτησε το πρωτάθλημα εύκολα αντιλαμβάνεσαι πως αν θέλεις να διεκδικήσεις πρωτάθλημα πρέπει να αγωνιστείς εκεί. Εγώ συνειδητά (σ.σ. είχε πρόταση το 2010 από τον Αθηναϊκό) ήθελα να βρίσκομαι Θεσσαλονίκη και λόγω σπουδών και λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων στη συνέχεια».

Και η επιλογή της Σουηδίας και πιο συγκεκριμένα η πόλη Λούλεα στην ομάδα της οποίας αγωνίστηκε το 2013, έγινε γιατί εκεί υπήρχε ευκαιρία να εργαστεί σε ένα πρόγραμμα που αφορούσε διδακτορικό της. Ρωτήσαμε την Ναυσικά εάν ξεχωρίζει κάποια περιστατικά από την πλούσια καριέρα της:« Το σημαντικό είναι οι ανθρώπινες σχέσεις, οι φιλίες που δημιουργούνται. Από εκεί και πέρα ξεχωριστές στιγμές στην καριέρα μου ήταν η κατάκτηση της 4ης θέσης στο Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα με την Εθνική Νέων Γυναικών. Μια εξίσου δυνατή στιγμή ήταν και ο τελικός κυπέλλου με την Αναγέννηση Ρυσίου κόντρα στο Ελληνικό, ένα παιχνίδι στο οποίο προηγούμασταν επί 39 λεπτά και το χάσαμε στο τέλος».

Για το μέλλον η Ναυσικά λέει: «Δεν έχω προλάβει να σκεφτώ εάν μου λείπει το μπάσκετ, άλλωστε κι εδώ στον ελεύθερο χρόνο παίζουμε ερασιτεχνικά. Δεν αποκλείεται άλλωστε να μην εγκαταλείψω το 3 on 3. Θα δούμε, μόλις τελειώσω εδώ το πρόγραμμα και με την επιστροφή μου στην Ελλάδα είναι βέβαιο πως θα συνεχίσω να βρίσκομαι πάλι κοντά στο μπάσκετ».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια